آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

معرفی نرم افزار Mobile Security

موثرترین و قدرتمندترین محافظ امنیتی در برابر بدافزارهای مخرب و داده های غیر مجاز در Android Deviceها و جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی و حفظ حریم خصوصی و اطمینان در استفاده از دستگاه خود با حفظ امنیت جامع امکان پذیر می باشد.

 

مزایای های کلیدی

 

- امکان استفاده از Android Deviceها در  سازمان های بزرگ و شخصی را امکان پذیر می نماید.


 - حفاظت از بدافزارهای مخرب و grayware ها در موبایل و حفظ حریم خصوصی نیز امکان پذیر می باشد.


 - بازدهی بیشتر عملکرد کارکنان که ناشی از حداقلی نرم افزارها است.


 - این نرم افزار مطابق با سیاست های امنیتی و الزامات قانونی است.



ویژگی های کلیدی

 

وبژگی امنیتی: حافظت از Android Device ها در مقابل تهدیدات مخرب همراه با امنیت بسیار دقیق که مبنی بر آگاهی فناوری شبکه ای سیمانتک می باشد و بر هر گونه نیاز امنیتی مشتری پاسخ می دهد.


 مدیریت متمرکز پیشرفته: طراحی شده بر اساس نیاز سازمان های بزرگ و فراهم سازی امنیت mobile در کنسول پیشرفته مدیریتی بر اساس سیاست های امنیتی که مشمول مشاهده گزارشی از آن نیز می باشد.


 هماهمنگی با Symantec LiveUpdate: بروزرسانی اتوماتیک آنتی ویروس و تضمین مقابله با بدافزارهای اخیر.

 

http://www.almanet.ir/mobile-security.htm

 

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

نگاهی نزدیک تر به Windows Live Essentials 2011


تازه ها


اکنون بسیاری از برنامه های کاربردی WLE 2011 ، از شکل ویژه ای که مایکروسافت اولین بار در آفیس 2007 استفاده کرد به سبک منو های زبانه ای برخوردار است که دسترسی آسان تر به امکانات جدید و بهبود یافته را برای کاربر ناآشنا آسان تر می کند. با این حال ، پیشرفت ها عمیق تر از تغییرات پوسته است. اجزاء WLE 2011، اکنون از ادغام و سازگاری بهتری با یکدیگر و با بخش های آنلاین ویندوز لایو برخوردارند. به عنوان مثال ، اسلاید شوی  گالری عکس WL را می توان تنها به چند کلیک به  نمایش فیلم خودکار WL Movie Maker تبدیل نمود و یا میتوانید عکس و فیلم ها را به صورت آنلاین در فضای ذخیره سازی ابری ویندوز لایو SkyDrive ، با حجم ذخیره سازی ۲۵ گیگا بایت ذخیره یا منتشر کرد.


WLE 2011 با دیگر بازیگران اصلی دنیای وب هم به خوبی سازگار است، با امکان یکپارچه شدن با شبکه هایی نظیر فیس بوک ، فلیکر ، و یوتیوب و توانایی به اشتراک گذاشتن پیام های اجتماعی فیس بوک و مای اسپیس با استفاده از مسنجر. WL شما همچنین می توانید برای پشتیبانی بسیاری از خدمات دیگر را به این نگارش ویندوز لایو اضافه کنید.

در مورد پشتیبانی از سوابق مایکروسافت در سیستم عامل ها چه طور؟ باید بگویم WLE 2011 برای استفاده در ویندوز ۷ طراحی شده ، و همچنین بر روی ویندوز ویستا کار می کند اما کاربران ویندوز ایکس پی در این مورد از شانس و اقبال بی بهره اند! در حال حاضر ، هنوز هم میتوانید با ایکس پی از  نسخه های قبلی  ویندوز لایو ایسنشالز استفاده کنید، اما بعد از اینکه شما ببینید چه کارهای جالبی می توانید با نسخه ۲۰۱۱ انجام دهید ، شما بی صبرانه آماده مهاجرت از ایکس پی به ۷ خواهید شد!

 

گالری عکس ویندوز لایو (Windows Live Photo Gallery)


مانند نسخه های قبلی (و به خصوص جد خود Windows Photo Gallery  ارائه شده در ویندوز ویستا!)، گالری عکس WL برای سازماندهی عکس ها و انجام ویرایش های اولیه مثل تنظیم نور تصاویر طراحی شده است. البته به نسبت نسخه های پیشین، در این نسخه ، گالری عکس WL ویژگی های بسیار بیشتری برای هر دو وظیفه سازمان دهی و دسته بندی تصاویر و ویرایش انها برای کاربران فراهم می کند.

برچسب زنی (tagging) افراد در حال حاضر با قابلیت تشخیص چهره بهبود یافته است. هنگامی که شما عکسی را برای برچسب زنی افراد آن انتخاب می کنید، WLPG به طور خودکار قادر به  مشخص کردن صورت هر یک از افراد موجود در تصویر بوده و بنابراین عمل مشخص کردن نام افراد یک عکس یادگاری بهتر و طبیعی تر انجام می پذیرد. شما همچنین می توانید به شکل دستی دیگر چهره های تصویر  را  برجسته کرده و آنها را با نام موجود در دفترچه مخاطبین ویندوز لایو خود  یا نام هایی که خودتان وارد میکنید برچسب بزنید.


هر چه بیشتر از برچسب زنی افراد با فابلیت تشخیص چهره استفاده کنید، امکانات این مورد هوشمندانه ترو  بهتر عمل خواهد کرد: زیرا WLPG ، ویژگی های هر صورت را «می آموزد» ، بنابراین هوش مصنوعی برنامه قادر است چهره های مشابه در عکس های دیگر را شناسایی کرده و به شما نامی را که قرار است برای او وارد کنید به صورت هوشمندانه پیشنهاد دهد و در صورت تایید شما برچسب زنی کند!

WLPG 2011 همچنین از geotagging (مکان یابی رخداد فایل های چند رسانه ای مانند محل جغرافیایی گرفته شدن یک عکس یا فیلم روی نقشه) پشتیبانی می کند ، و با نمایش geotag های موجود  شما را قادر به ارائه اطلاعات محلی برای عکس های فاقد geotags می کند.

هنگامی که نوبت به  یافتن چند عکس مورد علاقه از میان توده عظیمی از تصاویر دیجیتال می رسد، WLPG 2011 جستجوی ساده تر نیز  برای ما فراهم می کند. منو جستجوی سریع (Quick Find) در برگه صفحه اصلی جستجو بر اساس چهره  و جستجوی زمانی بر اساس تقویم ،و جستجوی بر اساس امتیازدهی ستاره ای یا  پرچم / غیر پرچم کردن را برای ما فراهم کرده است


رفتن به زبانه Find  حتی میتواند گزینه های جستجوی پیشرفته تری در اختیار بگذارد، از جمله جستجو بر اساس و/ یا (AND/OR) ، جستجوی امتیازدهی ستاره ای توسط مشخص کردن رتبه ، مشخص کردن دامنه جستجو برای یک رتبه و رتبه های بالاتر (یا پایین تر) ، برچسب های انتخاب شده و یا مورد استفاده ترین برچسب ها، و جستجو متن دلخواه برای پیدا کردن عکس ها توسط تگ های تصاویر ، برچسب های توصیفی ، یا geotag. ها.شما همچنین می توانید یک جستجو را پین کرده تا از آن در تمام اوقات برای جستجو استفاده کنید.

برگه ویرایش (Edit) اکنون از ویژگی هایی از جمله ابزارهای ترمیم اتوماتیک قابل تنظیم ، ابزارهای خودکار ویژه صاف کردن عکس های دچار اعوجاج شده، بهبود دهنده نوردهی تصاویر ، بهبود رنگ ها، و حذف نویز ، و توانایی انتخاب گروهی عکس ها برای اعمال ترمیم های خودکار برخوردار شده است. ابزارهای ترمیم و بازسازی تحت کنترل کاربر در حال حاضر در منوی تنظیم خوب (Fine Tune) قرار داد، که شامل ابزار روتوش (Retouch) جدید برای از بین بردن معایب کوچک تصویر مانند اثر گرد و غبار و خراش ها و ابزار بهبود کاهش نویز (Noise) می باشد که در حالی که نویز فایل JPEG را کاهش می دهد جزئیات تصویر را حفظ خواهد کرد.

امکانات جدید در تب Create  شامل Photo Fuse، که شما را قادر به ترکیب قطعات دلخواه از ۲ یا چند عکس را در یک تصویر واحد می کند، دستور Movie  بهبود یافته که با WL Movie Maker 2011 درارتباط است، و دسترسی آسان به ابزارهای اضافی ویرایش عکس مایکروسافت مانند PhotoSynth و Collage Pro می باشد.



برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

۷ کاری که احتمالا نمی‌دانید مرورگر شما قادر به انجام آنها است



یکی از نرم‌افزار‌هایی که بیشترین میزان استفاده را در کامپیوتر شما دارد، مرورگر است. روزانه زیاد با مرورگر خود سروکار داریم و با آن‌ها به سایت‌های محبوب خود سر می‌زنیم. با این حال احتمال اینکه هنوز با ویژگی‌های مختلف و کامل مرورگر کامپیوتر‌ خود آشنا نباشید، زیاد است. امروز قصد داریم شما را با پر‌استفاده‌ترین برنامه کامپیوتر‌تان بیشتر آشنا کنیم

۱. صفحه خانگی انتخاب کنید

زمانی‌که مرورگر خود را باز می‌کنید با چه صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید؟ اگر با اینترنت اکسپلورر کار می‌کنید، احتمالا صفحه اول سایت MSN باز می‌شود. مرورگر کروم شما را به صفحه اول گوگل هدایت می‌کند و فایر‌فاکس نیز صفحه خانگی مخصوص به خود را دارد. اما در مرورگر‌های مختلف می‌توان تنظیمات صفحه خانگی را تغییر داد تا پس از باز کردن مرورگر، مستقیم به آن صفحه دلخواه هدایت شویم.

در کروم: بر روی سه خط افقی که در بالا و سمت راست صفحه قرار گرفته، کلیک کنید و Settings را انتخاب کنید. در ستون سمت چپ دوباره Settings را انتخاب کنید و به زیر بخش "On Startup" مراجعه کنید. بین سه گزینه موجود "Open a specific page or set of pages" را انتخاب کنید و بعد بر روی لینک "Set pages" کلیک کنید. یک یا چند آدرس وب‌سایت که دوست دارید را تایپ کنید و بر روی OK کلیک کنید. حالا صفحه (یا صفحاتی) که آدرس داده‌اید به محض شروع به کار کروم، باز می‌شوند.

در فایر‌فاکس: بر روی آیکونی که به شکل سه خط افقی و در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید و Options یا Preferences را انتخاب کنید. در تب General گزینه "When Firefox starts" را بر روی "Show my homepage" قرار دهید. سپس در زیر آن، آدرسی که دوست دارید به عنوان صفحه خانگی شما باز شود را تایپ کنید. در نهایت بر روی OK کلیک کنید.

در اینترنت اکسپلورر: بر روی آیکون چرخ‌‌دنده در سمت راست کلیک کنید و Internet Options را انتخاب کنید. به تب General بروید و در زیر "Home page" آدرس وب‌سایت مورد نظر خود را وارد کنید.
در سافاری: به مسیر Safari >> Preference بروید. در زیر تب General به بخش "Homepage" بروید و آدرس را تایپ کنید. تمام!



۲. پین کردن برگه‌ها


این ویژگی‌ برای افرادی است که از مرورگر‌های فایرفاکس و کروم استفاده می‌کنند. کسانی که دوست دارند سایت‌های محبوب خود را در طول رو باز نگه دارند و البته صفحات باز شده زیاد جایی را اشغال نکنند. برای پین کردن صفحات باز شده در مرورگر، تنها لازم است سایت را باز کنید، بر روی تب مرورگر آن سایت کلیک راست کنید و بر روی "Pin Tab" کلیک کنید.
تب مربوط به این صفحه در حالت کوچکتری نمایش داده می‌شود و به سمت چپ مرورگر کشیده می‌شود. دیگر اصلا اهمیت ندارد چه تعداد تب باز کرده‌اید، همگی می‌توانند در حالت کوچک‌تری قرار بگیرند و فضای کافی برای دسترسی به تب‌های پهن‌تر آزاد شود. برای غیر فعال کردن پین هر کدام از تب‌های باز شده، تنها لازم است بر روی آن کلیک راست کنید و "Unpin Tab" را انتخاب کنید.

۳. کلیک میانه


همان‌طور که می‌دانید، اگر غلطک میانه موس را به سمت پایین فشار دهید به عنوان کلیک میانه عمل خواهد کرد. اما می‌دانستید اگر همین کلیک میانه را بر روی یک لینک انجام دهید، همان لینک در تبی جدید از مرورگر باز خواهد شد؟ امتحان کنید، مطمئنا سرعت شما را در باز کردن صفحات در کنار یکدیگر بیشتر خواهد کرد.


۴. زوم کردن متن‌ها


آیا تا به حال سایتی را باز کرده‌اید که اندازه متون آن بسیار کوچک باشد؟ بهترین راه‌حل برای این مشکل قطعا زوم کردن یا بزرگنمایی متن نوشته شده است.

برای بزرگنمایی متن‌ها و تصاویر در هر مرورگری، تنها لازم است دکمه CTRL و علامت مثبت (+) را با یکدیگر فشار دهید. برای بازگشت از بزرگنمایی و کوچک کردن متن و تصاویر نیز دو دکمه CTRL و علامت منفی (-) را با هم فشار دهید. اما تا هر مقدار که زوم کرده‌اید اگر بخواهید سریعا به حالت اول بازگردد CTRL و صفر (0) را همزمان فشار دهید تا زوم صفحه به نقطه اولیه بازگردد. همچنین می‌توانید دکمه CTRL را نگه دارید و همزمان چرخ اسکرول موس خود را برای افزایش یا کاهش زوم بالا یا پایین ببرید.


۵. وبگردی خصوصی


اگر دوست ندارید دیگران از کار‌هایی که در محیط آنلاین و با مرورگر خود انجام می‌دهید آگاه شوند، تنها نیاز است مرورگر خود را بر حالت مرور خصوصی تنظیم کنید.

در هر مرورگری به غیر از کروم، سه دکمه CTRL + SHIFT + P (در مک COMMAND + SHIFT + P) را با یکدیگر فشار دهید. در مرورگر کروم از سه دکمه CTRL + SHIFT + N (در مک COMMAND + SHIFT + N) استفاده کنید. در سافاری مرور خصوصی یا private browsing  در منوی تنظیمات این مرورگر وجود دارد. همین که این حالت را فعال کنید در صفحه‌ای جدید می‌توانید به مرور وب به صورت خصوصی و محرمانه بپردازید.


۶. به‌روزرسانی‌های جدید مرورگر را کنترل کنید


یک مرورگر قدیمی و تاریخ انقضا گذشته می‌تواند بسیار خطرناک باشد. ممکن است مشکل امنیتی حل نشده‌ای داشته باشد که به هکر‌ها اجازه رخنه به سیستم شما را بدهد. یا ممکن است سایت‌هایی که در اینترنت با آخرین و بهترین استاندارد‌های وب نمایش داده می‌شوند، در مرورگر شما به صورت کامل به نمایش در نیایند. در هر صورت نگه داشتن مرورگر در آخرین نسخه بسیار ضروری است. در تنظیمات هر مرورگر می‌توانید بروزرسانی را انجام دهید یا اینکه نسخه جدید آن‌ها را دانلود کنید.

۷. حساب‌ها و رمز عبور‌های آنلاین خود را مشاهده کنید


 در گذر زمان معمولا در جاهای مختلف اینترنت (سایت‌های مختلف، انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی و ...) ثبت نام می‌کنیم. این ثبت نام‌ها یک نام کاربری و یک پسورد یا رمز عبور را به ما می‌دهند که باید همواره آن‌ها را در ذهن داشته باشیم. مطمئنا به یاد آوردن تعداد زیادی رمز عبور و نام کاربری بعد از گذشت چند وقت بسیار سخت می‌شود. یکی از ویژگی‌های عالی مرورگر‌ها به یادآوری حساب‌های کاربری و رمز عبور‌های قدیمی شما است. زمانی که رمز عبور یا نام کاربری را برای اولین بار وارد می‌کنید و قصد ورود به حساب خود را دارید ، مرورگر از شما اجازه ثبت و ذخیره آن را می‌کند، اگر این اجازه را به مرورگر بدهید بعدا و در زمان فراموشی نام کاربری یا رمز عبوری که مرورگر شما ذخیره کرده قطعا به کمک شما خواهد آمد.

 

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس اف سکیور با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

معرفی نرم افزار Symantec CodeSigning for Android




ارائه کدگزاری 1# به توسعه دهندگان و ناشران در سراسر دنیا از طریق این نرم افزار امکان پذیر است.


 کدگزاری سیمانتک به مشتریان و کاربران، اجازه و توانایی مدیریت کلیدی مدارک و گواهی‌نامه‌ها و برنامه‌های کاربردی برای به روزرسانی آسان‌تر نسخه‌های جدیدتر و به روزتر را در Google Play می‌دهد.


 علاوه بر این توانایی کدگزاری دیجیتالی و بهینه سازی در فایل APK برای Platform اندروید و کدگزاری سیمانتک برای کاربران اندروید را نیز قادر می‌سازد و کاربران می توانند برای افزایش امنیت به صورت خودکار از کدهای خود در طول مسیر کدگزاری محافظت و بروزرسانی و دستیابی به گزارشات در روند کدگزاری را در برنامه‌های کاربردی ثبت و بکار گیرند.

 

ویژگی های کلیدی

 

 توانایی مدیریت کلیدی کدگزاری برای شما و پیگیری روند کدهای ثبت نام برنامه‌های کاربردی که تمامی آن‌ها در یک مکان می‌باشد را به کاربران می‌دهد.


حذف بروزرسانی‌‌های دستی و جایگزین بروزرسانی هوشمند نسخه‌های جدیدتر در بازار کاربران اندروید.


 ارتقاء برنامه‌‌های کاربردی به سطوح بالاتر به وسیله پیوستن آن‌ها به Google Maps.


 اطمینان از عدم دسترسی دیگران به نرم افزار و دانلود امن برای مشتریان بدون نیاز به محیط اندروید را قادر می‌سازد.


 حمایت از نام و اعتبار تجارت شما با کدگزاری دیجیتالی سیمانتک امکان پذیر می‌باشد

 

مزایای کلیدی

 

کدگزاری دیجیتال فایل‌‌های APK برای Android Platform.


حفظ و نگهداری از کدهای برابر در کدگزاری برای برنامه‌های شناخته شده و بروزرسانی آسان‌تر در Google Play را امکان می سازد.


 دارای کنسول خودآموز همراه با گواهینامه‌ کامل و جامع می‌باشد و قابلیت‌های مدیریت برنامه‌های کاربردی را نیز دارا می‌باشد.


بهینه سازی کدگزاری در پکیج فایل های APK همراه با ابزارهای Zipalign.


مرتبط با Symantec Andriod Root اختصاص یافته است.


 تولید کدهای جدید برای انتخاب کدگزاری کاربرای دارای اعتبار 25 ساله می‌‌باشد.


 نمایش اثر انگشت MD5 برای کدگزاری و پیوستن برنامه‌های کاربردی به Google Maps را نیز شامل می‌شود.


 انتخاب تصویر برای upload تمامی برنامه‌های کاربردی برای شناسایی بهتر و آسان‌تر.

 

http://www.almanet.ir/Symantec-Code-Signing-for-Android.htm

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس اف سکیور با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

فروش لایسنس DLP



فروش انواع لایسنس DLP مدل استاندارد و Advance


تخفیف ویژه جهت خرید 100 لایسنس به بالا


آلما شبکه ارائه کننده نرم افزار های اوریجینال سیمانتک با لایسنس معتبر همراه با 60 روز تست رایگان Trial Version


از ویژگی های این آنتی ویروس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

Multi-Layered Protection

Generic Exploit Blocking

Application Control

Device Control



محصولات شرکت GFI  از دیگر برندهای قابل ارائه شرکت آلما شبکه می­باشد. (نرم افزارهای مانیتورینگ، کنترل و مدیریت شبکه با لایسنس معتبر)


GFI BackUp

GFI LanGuard

GFI Network Server Monitor

GFI Web Monitor

GFI Event Manager

 

لیست نرم افزارهای سیمانتک (سیمنتک)

Symantec Protection Suit 4.0

Symantec Network Access Control

Symantec Mail Security for Microsoft Exchange

Symantec BrightMail Gateway

آلما شبکه ارائه کننده انواع محصولات مایکروسافت به لایسنس معتبر

Windows Server 2012

Windows Server 2008R2

Microsoft Server2012

Microsoft Exchange 2013

Microsoft SharePoint 2013

Symantec Endpoint Protection

آلما شبکه نمایندگی سیمانتک در ایران Symantec Representative


لایسنس ویندوز 7، لایسنس ویندوز سرور، لایسنس SQL 2008، لایسنس SQL2012، لایسنس Exchange2013، لایسنس Microsoft SharePoint2013، لایسنس معتبر ویندوز، پایین ترین قیمت ویندوز اوریجینال، ویندوز 7 اوریجینال، ویندوز Seven مایکروسافت، تجهیزات مایکروسافت، نرم افزارهای مایکروسافت


آلما شبکه ارائه کننده انواع محصولات مایکروسافت به لایسنس معتبر


Windows Server 2012

Windows Server 2008R2

Microsoft Server2012

Microsoft Exchange 2013

Microsoft SharePoint 2013


آنتی ویروس ایرانی، آنتی ویروس آمریکایی، آنتی ویروس تحت شبکه، آنتی ویروس سیمانتک


برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس اف سکیور با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17