آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

توئیتر

توئیتر

درسال ۲۰۰۶ و زمان آغاز به کار توئیتر , بسیاری افراد آنرا یک رسانه جمعی بیهوده به حساب می آوردند اما در سال ۲۰۱۱ , توئیتر بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر ثبت شده داشت و اکنون یکی از محبوبترین ده سایت اینترنتی است . شرکت هایی که برای اکانت های توئیتر خود دارای یک برنامه استراتژیک جلب مصرف کننده , فروش و معرفی محصولات و خدمات خود نیستند , دسترسی به بخش عظیمی از مشتریان بالقوه و همچنین فرصت نمایش خود را بعنوان فعالین تجاری باتجربه و مرتبط از دست می دهند. فالوشدن یا دنبال شدن در توئیتر , یک نشانه بسیار قوی از وجود ارتباطات آنلاین در کسب و کار شماست. این مشتریان احتمالی با انتخاب خود نشان می دهند که به برند شمابسیار علاقمندند و دائما دنبال شنیدن اخبار بیشتراز سوی شما هستند.

در سال ۲۰۱۴ تویتر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر داشته است و این همچنان در حال افزایش است .

 

شاید هیچ کس باور نمی‌کرد سایتی که تنها یک کار ساده انجام می‌دهد، چنین طرفدار پیدا کند به طوریکه سیاستمداران، ثروتمندان، مشاهیر، کمپانی‌ها و هر کس که نان ارتباط با مخاطب را می‌خورد اعلام کند که در سایت توئیتر یک اکانت ایجاد کرده است!

آن کار ساده این بود:

ثبت کاری که هم اکنون در حال انجام آن هستید، تنها در چند کلمه!

به عبارت دیگر شما می‌توانید در هر لحظه به عنوان یادگاری ثبت کنید که هم اکنون در حال انجام چه کاری هستید؟!

یعنی به این سؤال پاسخ دهید که:

What are you doing?

(در حال انجام چه کاری هستید؟)

به هر پستی که در سایت توئیتر ارسال می‌کنید، یک توئیت می‌گویند و به عمل ارسال یک پست، توئیت کردن.

توئیتر را بعنوان آب سردکنی برای بازاریابان b2bدر نظر بگیرید, یک انجمن پرجنب و جوش و پرانرژی که در آن فعالین تجاری می توانند تماس های بالقوه فروش را بررسی کنند و بعنوان کارشناسان صاحب نظر جهت مذاکره درمورد موضوعات مختلف تجاری و صنعتی دور هم جمع شوند. بازاریابانb2b  , همیشه در تلاش تهیه یک محتوای خوب و قابل فهمند که فرمتی به موقع داشته باشد. در توئیتر نوشتن سریع توئیت ها و پیام ها برای علاقمندان به شرکت و محصولات شما آسان است.

همه ی ما برای بازاریابی همیشه در جستجوی راههای هستیم که ارتباطات مداوم و به موقع را با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی ما میسر سازد. اتفاقا توئیتر می توانید  یکی از موثرترین کانالهای ما برای مشتری یابی باشد. ما می توانیم از آن برای ارائه محصولات ویژه خود به مشتریانمان استفاده  کنیم و همچنین بازاری برای مشتریان تا با محصولات ما بیشتر آشنا شوند.

دنبال کردن در توئیتر

دنبال کردن اشخاص یا به اصطلاح فالور کسی شدن , ۴ هدف زیر را محقق می سازد:

شما اکانتهایی را شناسایی می کنید که به شما ,سازمان و کسب وکارتان مرتبط و علاقمند هستند .

به دیگران اجازه می دهید تا شما را در توئیتر بشناسند و آنان را تشویق می کنید که شما را دنبال کنند.

شما با یک گروه خاص از کارشناسان فنی و صاحب نظرمعاشرت می کنید و نشان می دهید که به فضای مجازی آنها علاقمندید.

توئیترمحل بسیار خوبی برای تعاملات است چرا که زمانی که کسی را در توئیتر دنبال می کنید می توانید یک مکالمه را شروع کنید.

نکاتی برای دنبال کردن

افراد را با وارد کردن اطلاعات تماس خود و استفاده از ابزاری که توئیتر فراهم آورده شناسایی و دنبال کنید.

سپس این پروسه را با دنبال کردن کسانی که دنبال کننده های شما آنها را دنبال می کنند, تاحدی که مرتبط باشند , گسترش دهید. دقت کنید تاکسانی که رقبای شما دنبال می کنند را نیز دنبال کنید.

کارشناسان را درحوزه کسانی که توئیت می کنند , جستجو کنید.

در صورت امکان , دقت کنید که شما نیز افراد و شرکت هایی که شما را دنبال می کنند را نیز دنبال کنید.

در توئیتر گزینه جستجو آسان شده تا شما بتوانید افرادی را پیدا کنید که درمورد شما و زمینه فعالیت شما صحبت می کنند. زمانی را صرف جستجوهای مختلف و هشتگ هایی کنید که مرتبط با کسب و کار شما هستند. زمانیکه افرادی را که بیش از همه در مذاکرات شرکت می کنند را یافتید , شروع به فالو کردن آنان کنید .

توئیت های کسانی را که دنبال می کنید بخوانید و جستجوی توئیت ها را براساس کلیدواژه های مرتبط با محصولات یا خدمات خود انجام دهید. اپلیکشن های مشتری توئیتر مثل TweetDesk, Hootsuite و Seesmic برای سازماندهی فیدهای توئیتر شما و مدیریت اکانت های چند گانه میکروبلاگینک شما, و پست ها یا برنامه ریزی پست ها از کاربران چندگانه مفیدند.

لیست سازی کنید. با تهیه یک لیست , براحتی می توانید افرادی را که دنبال می کنید , تقسیم بندی کنید. برای مثال می توانید لیستی از مشتریان دائم و مشتریان احتمالی بسیار علاقمند و لیستی از رقبا تهیه کنید.

نکاتی که توئیت های شما را درگیرکرده و توئیت مجدد را برای یک دنبال کننده آسان می کند:

همیشه از یک کوتاه کننده آدرس) URL) مثل ly استفاده کنید. آنها اغلب در سایر ابزارنظیر TweetDeskو Hootsuite نیز استفاده می شوند. شما تنها ۱۴۰ کاراکتر دارید .بنابراین دقت داشته باشید.

توئیت ها را زیر ۱۴۰ کاراکتر و بطور ایده آل زیر ۱۰۰ کاراکتر نگهدارید. اینکار توئیت مجدد را آسان می کند.

علامت # در توئیتر بعنوان یک هشتگ شناخته شده است. از این تگ ها برای مرتبط ساختن یک توئیت با یک موضوع معین استفاده می شود و برای ردیابی کمپین های اجتماعی بازاریابی و ارتباط با مشتریان نیز قابل استفاده اند. شما میتوانید هشتگ های خود را برای دنبال کردن یک موضوع یا کمپین خاص ارتقاء دهید.

ازوسوسه استفاده از ابزاری که پیغام های مستقیم اتومات می فرستند , دوری کنید. این پیغام ها اغلب بعنوان اسپم در نظرگرفته شده و ممکن است باعث عدم فالوکردن شما شود.

شما می توانید با افزودن گزینه @mention با دنبال کننده ها و تشویق کننده های خود نیز در توئیتر تعامل داشته باشید. شما می توانید اینکار را هنگامی انجام دهید که فکر می کنید یک عامل نفوذی با محتوایی که پست می کنید, موافق است .

از قسمت Twitter lists استفاده کنید تا کاربران را براساس علاقه , طرفداران برند و یا کاربران مورد علاقه خود تقسیم بندی کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی یک کاربر را به لیست عمومی اضافه می کنید آنها باخبر می شوند و لیست برای تمام کاربران باز و قابل جستجو می باشد. یک لیست خصوصی که ممکن است برای رقبا قابل استفاده شود تنها برای شما قابل رویت است.

از توئیتر در جریان وقایع استفاده کنید و چیزهایی مثل مسابقات را به اشتراک گذارید. یک راه بسیار عالی برای تعامل با دنبال کننده های خود در توئیتر این است که مسابقه ای مطرح کنید که از فالوورها بخواهد تا به طریقی شرکت کنند که شما می خواهید . فید های توئیتر شما ترکیبی از توئیت ها, پاسخ ها و توئیت هایی مجددی است که ایجاد کرده اید.

توئیت چت

توئیت چت یک مکالمه عمومی در توئیتر پیرامون یک هشتگ منحصر به فرد است. این هشتگ به شما امکان می دهد تا بحثی را دنبال کرده و به آسانی در آن شرکت کنید. اغلب چت های توئیتر معمولا تکراری ودرباره موضوعات معین هستند اما برخی نیز پیرامون وقایع خاص هستند. میزبانی یک چت در توئیتر یک روش فوق العاده برای تعامل با طرفداران و دنبال کننده های شماست . بعلاوه , روش بسیار خوبی برای درک بهتر و رشد اجتماع شماست و موجب پیشرفت برند و کسب و کار شما می شود.

توئیت های تبلیغاتی در تایم لاین

یکی از استراتژی های توئیتر که ما با موفقیت بسیار ازآن استفاده کرده ایم , معرفی توئیت های تبلیغاتی در تایم لاین است که فالوورها و کاربرانی که شبیه فالورهای ما هستند را هدف قرار می دهد. توئیت های تبلیغاتی ما شامل محتوای به موقع و سرگرم کننده شبیه مسابقاتی برای رسیدن به وقایع صنعتی و لینک هایی برای استراتژی بازاریابی است . هر توئیت تبلیغاتی که ما نشان می دهیم به یک صفحه منبع بسته می رود. ما یک سری از توئیت های سه تایی را برای هر کمپین تنظیم می کنیم و آنها را برطبق آن چرخش می دهیم. در تایم لاین ها, ما سه توئیت را برای سه روز روی یک کمپین نمایش می دهیم .

جستجوی توئیت های تبلیغاتی

برای جستجوی توئیت های تبلیغاتی , ما هر دوهفته یکبار دو پیشنهاد با سه توئیت متفاوت که بر ۱۵ کلید واژه و ۵ کشور تمرکز دارد , نمایش می دهیم . سیستم سعی و خطا به ما نشان داده که پیشنهاد ارائه شده نسبت به پول صرف شده ارزش بیشتری دارد. پیشنهادات مرتبط محتوی پیغام های درست و جدید , نرخ کلیک ها را با هزینه هر مشتری که هریک حدودا ۱۴ دلار می باشد تا ۱۷ درصد افزایش می دهد. البته نرخ ها بسته به پیشنهاد و مرتبط بودن محتوای شما متفاوت است .

در رویدادهای صنعتی , ما همیشه در توئیت های مرتبط , لیست افراد مهم را می بینیم . ما تصمیم گرفتیم روی آن سرمایه گذاری کنیم و در نتایج جستجو از توئیت های تبلیغاتی طی تاریخ های مهم کنفرانس های بی توبی استفاده کنیم . این کار به ما اجازه می داد تا زمانی که مکالمات پرحرارت هستند بخشی از مکالمات مربوطه باشیم. با هدف قراردادن هشتگ های دارای وقایع خاص و کلیدواژه های مرتبط شبیه B2B و “lead management” , ما در جایی هستیم که لازم است در لحظات اصلی فرایند جذب مخاطب هدفمند باشیم . حضور در زمان مکالمات واقعی , به معنای ربودن فرصتها در زمان واقعی است.

بازاریابی نفوذی در توئیتر

توئیتر یک جایگاه بسیارعالی برای شماست تا بدانید نفوذی های شما چه کسانی هستند. چون توئیتر مبتنی بر مبادله سریع اطلاعات و اشتراک گذاری هاست , می توانید به ردیابی کسانی که محتوای شما را توئیت مجدد می کنند و در مکالمات شرکت می کنند ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که برای ایجاد روابط با شرکت کنندگان برجسته در تماس باشید . آنها ممکن است علاقمند به نوشتن یک پست مهمان باشند یا شما رابرای نوشتن یک پست مهمان در سایت خود مجاز کنند. هر چه مستقیم تر با نفوذی های مهم خود درگیر باشید , آنان بیشتر به تبلیغ محتوای شما ادامه می دهند.

پیغام گذاری

برای برخی ممکن است کوته فکرانه یا تعجب آور باشد اما از توئیتر فقط برای تبلیغ شرکت خود استفاده نکنید. مطمئنا خواندن کتابهای الکترونیکی جدید یا انتشار اخبار یک قسمت مهم از توئیت کردن شماست. اما اگر هرگز درمکالماتی که انجام می شود شرکت نکنید یا اگر هرگز مطلبی خصوصی یا خنده دار ارائه نکنید شانس اولیه منحصر به فرد توئیتر را از دست می دهید.توئیتر مبتنی بر ایجاد روابط و تعاملات است . یک گزارش منفصل از تگ لاین های شرکت را تکرار نکنید. بهترین کار این است که به توئیت های مشتریان و دیدگاههای آنان توجه کرده و به آنان پاسخ دهید.

به خاطر داشته باشید که محتوای شما باید ایجاد ارزش کرده و نهایتا برای شبکه شما مفید باشد. در بازاریابی بی توبی , به اشتراک گذاری توئیت های خبری مفید برای شبکه شما , خوب است اما نوشتن مطلب آموزنده خودتان حتی بهتر است. اگر شبکه شما ( بویژه مشتریان و خریداران احتمالی ) از توئیت های شما بهره مند می شوند , شما و کارتان را به خاطر می سپارند.

در اینجا یک نکته احتیاطی را که قبلا گفته بودیم مجدد یادآورمی شویم : در هر شرایطی , خود تبلیغی کم خوب است اگر تمام سابقه توئیت شما تنها راجع به خودتان و شرکت تان است , آن را اشتباه درک کرده اید.

قانون ۱-۱-۴ را به خاطر بسپارید:

قانون ۱-۱-۴ توئیتر بوسیله تیپینگ پوینت لبز و جو پولیزی , بنیانگذارموسسه بازاریابی محتوا و Junta42 معروف شد. برای هر توئیت خودیاوری , شما باید یک توئیت مرتبط را مجددا توئیت کنید و مهمتر از همه اینکه ۴ قسمت از محتوای نوشته شده از سوی دیگران را به اشتراک بگذارید.

این روش از این جهت بسیار خوب است که به شما اجازه می دهد تا در مکالمات شرکت کنید, آگاهی ایجادکنید و بدون تحمیل نظرات با فالوورهای خود تماس باشید. در مارکتو, ما این روش دنبال کردن را برای آپدیت های توئیتر و فیس بوکمان انجام داده ایم و تاکنون شرایط مثبت بوده است. هنگامی که به هماهنگی آپدیت هایی که می فرستید می پردازید , سعی کنید توئیت های تفریحی و سرگرم کننده مرکب از یک ” تبلیغ نرم ” ( برای مثال حضوردر یک واقعه ) و یک ” تبلیغ سخت ” ( برای مثال دانلود یک محاکمه آزاد یا درخواست برای یک اکانت ) را برنامه ریزی کنید.

آمار جالبی در پنج سالگی توئیتر:

+ پس از راه اندازی توییتر سه سال و دو ماه و یک روز طول کشید تا یک میلیاردمین توییت ارسال شود حال آنکه در حال حاضر در هر هفته یک میلیارد توییت توسط کاربران ارسال می شود.
+ رکورد توییت در هر ثانیه در سال ۲۰۰۹ و در هنگام شنیدن خبر مرگ مایکل جکسون ۴۵۶ توییت در ثانیه بود در صورتی که این رکورد با رشدی باورنکردنی در شب سال نو میلادی با ۶۹۳۹ توییت در هر ثانیه در ژاپن شکسته شد.
+ در سال گذشته میلادی تعداد توییت های کاربران به طور میانگین ۵۰ میلیون در هر روز بود که این آمار در سال جدید و در ماه گذشته ۱۴۰ میلیون روزانه ارسال می شد و در ۱۲ مارس این میزان به ۱۷۷ میلیون توییت در روز رسید.
+ کاربران توییتر نزدیک به ۱۹۰ میلیون نفر رسیده اند و روزانه تعداد ۴۶۰ هزار نفر عضو توییتر می شوند ( آمار ماه قبل ) اما در ۱۲ مارس این آمار به  ۵۷۲۰۰۰ نفر رسید.
+ آمار توییتر بازان با تلفن همراه نسبت به سال گذشته ۱۸۲ درصد رشد داشته است
+ توییتر که در سال ۲۰۰۸ تنها هشت کارمند داشت امروزه ۴۰۰ کارمند در آن مشغول به کار هستند.

 

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

 

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 

ایمیل: info@almanet.ir 

 

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه: 

www.almanet.ir 

www.almanetco.com 

www.symantec-alma.com 

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

معرفی نرم افزار Symantec pcAnywhere

 

مزایای نرم افزار


 استفاده آسان از سیستم دسترسی از راه دور و روند اتصال آسان در پشتیبانی از الگوهای دستیابی امکان پذیر می‌باشد.


 اتصال آسان به کامپیوتر یا سرورها در هر زمان و از هر مکان حتی هنگام استفاده از Router یا Firewallها نیز امکان پذیر می باشد.


کاهش نقایص امنیتی به همراه کنترل گواهی امنیت از راه دور در لایه های چند سویه امنیتی امکان پذیر می‌باشد.


قابلیت‌های گسترده کنترل مدیریت، توانایی رفع مشکلات رایج اخیر را بدون نیاز به عملکرد کنترل از راه دور نیز دارا می‌باشد.

 

ویژگی‌های نرم افزار

 - ساده سازی GUI و پیشرفت در گزینه‌های اتصال دقیق‌تر


 - قابلیت‌های بی نظیر در حفاظت و کنترل از راه دور در انتقال فایل ها و مدیریت کنترل فرمان های دستوری با اتصال و استقرار سریع را نیز دارا می باشد.


 - بهبود و تاثیرپذیری در دسترسی از راه دور به منظور ساده سازی در عیب یابی، بازسازی سریع، غلبه بر خطاهای کاربر و کاهش زمان در حل مشکلات می‌باشد.

 

http://www.symantec-alma.com/pcanywhere.htm


برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 

ایمیل: info@almanet.ir 


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه: 

www.almanet.ir 

www.almanetco.com 

www.symantec-alma.com 


تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

آنتی ویروس سیمانتک (Symantec Endpoint Protection 12.1.5)


آنتی ویروس سیمانتک (Symantec Endpoint Protection 12.1.5)


شرکت سیمنتک  Symantec Corporation بزرگترین شرکت تولید کننده نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی در دنیا است. این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط گری هندریکس با کمک بنیاد ملی علوم آمریکا تاسیس شد. فعالیت‌های این شرکت بیشتر بر روی پروژه‌های مرتبط با هوش مصنوعی متمرکز بود. هندریکس چندین پژوهشگر در زمینه پردازش زبان‌های طبیعی از دانشگاه استنفورد استخدام کرد که در حقیقت اولین کارمندان شرکت سیمانتک بودند. در سال ۱۹۸۴ سیمانتک توسط شرکت نرم‌افزاری C&E خریداری شد که مالکان آن دنیس کولمن و گوردن ایوبنکس بودند. بعد از ادغام این دوشرکت نام سیمانتک بر روی این شرکت جدید باقی‌ماند و ایوبنکس به سمت مدیر ارشد اجرایی منصوب شد. اولین محصول شرکت یک نرم‌افزار با نام کیواندای بود که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. این نرم‌افزار یک سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها را بهمراه یک واژه پرداز فراهم می‌آورد. در اگوست ۱۹۹۰ شرکت رایانه‌ای پیتر نورتون که نرم‌افزارهای مختلفی تحت سیستم‌عامل داس ارایه کرده بود توسط شرکت سایمنتک خریداری شد. نرم‌افزار ضدویروس و ابزارهای مدیریت اطلاعات که توسط شرکت سیمانتک منتشر می‌شوند همچنان با نام پیتر نورتون در بازار عرضه می‌شوند. 


آلماشبکه نمایندگی سیمانتک درایران باارائه لایسنسهای معتبرواورجینال پاسخگو به نیازهای امنیتی کاربران دردنیایIT میباشد. 


انتی ویروس سیمانتک یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است.
 این مجموعه امنیتی از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس ، نابود کننده برنامه های جاسوسی ، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد.
 
از امکانات آنتی ویروس سیمانتک میتوان به ویژگی های زیر اشاره کرد: 


-دارا بودن آنتی ویروس Symantec به همراه فایروال
-امکان تشخیص نفوذهای داخل به خارج و برعکس
-کنترل برنامه های سیستم در دسترسی به اینترنت
-کنترل دسترسی های به سیستم شما از کامپیوترهای شبکه
-امکان کار و مدیریت و Update برنامه توسط سرور
-کنترل سخت افزارها و قطعات ورودی و خروجی سیستم
-امکان شناسایی برنامه های جاسوسی و مخرب
نرم افزار Symantec Endpoint Protection  در3 لایه مهم کار می کند ، و هر کدام از این لایه ها کار خاصی را انجام می دهد. 


-Antiviruses and antispyware protection:
این لایه از نرم افزار ازورود ویروسها و تروجان ها ودیگر نرم افزارها و تهدیدات جاسوسی جلوگیری می کند.
-Proactive Threat Protection:
این لایه از نرم افزار کنترل بسیاری از سخت افزارها و نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم مثل بستن USB  و اجرا شدن یا نشدن نرم افزار های مختلف و حفاظت از حملات شبکه ای مشکوک و ناشناخته ای که سیستم را مورد حمله قرار می دهد .
-Network threat protection
 همان firewall  مربوط به Symantec endpoint protection  می باشد که ورود و خروج اطلاعات در سیستم را کنترل می کند (inbound ،outbound) که بوسیله این لایه می توان ترافیک را کنترل کرد. 


-نرم‌افزار Symantec Endpoint Protection ترکیبی است از یک ضد ویروس هوشمند همراه با پیشرفته‌ترین روش مقابله با ویروسها که توانایی مقابله با پیچیده‌ترین حملات ویروسی که در روشهای سنتی قابل مقابله نیستند را دارد. این نرم افزار با روشهای پیشرفته شناسایی "مبتنی بر رفتار" خود‌ قابلیت مقابله با ویروس‌ها و حملاتی را دارد که حتی برای اولین بار مشاهده می‌شوند. مثل حملات Zero-day و Rootkitها. 


این ضد ویروس همچنین شامل فایروال در سطح کلاینتها همراه با سیستم ضد حمله IPS بوده و نیز مجهز به سیستم کنترل سخت افزار (Device Control)می‌باشد که توانایی فعال یا غیر فعال کردن سخت افزارهای سیستمی مثل usb ، cd/dvd  و کارت شبکه و کارت صدا و.... را بر روی کلاینتها را دارد. 


 ارائه لایسنس اورجینال آنتی ویروس سیمانتک در آلماشبکه همراه با نصب و آموزش و پشتیبانی
شرکت سیمانتک درآخرین نسخه آنتی ویروس  با استفاده از تکنولوژیهای جدید خود مانند Insight توانست سرعت اسکن را تا 70% افزایش دهد و همچنین با استفاده از تکنولوژی جدید SONAR 3 بدافزارهای جدید و ناشناخته را بدون نیاز به آپدیت روزانه خود بصورت هوشمند شناسایی کند. 


از مزایای آنتی ویروس Symantec میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد:     

   سرعت بالا و کمترین استفاده از منابع سیستم مثل Memory و .CPU  

      کمترین تاثیر منفی در سرعت کار کاربران نسبت به محصولات مشابه.  

       ایجاد قرنطینه مرکزی فایلهای آلوده و استخراج فایلهای سالم از بین آنها.   

       امکان شناسایی Email های آلوده در سطح کامپیوترهای کاربران.     

   امکان اختصاص چند سرور برای توزیع بار ایستگاه های کاری یا بعنوانSecondary آنتی‌ویروس.

       محافظت از حذف آنتی ویروس و تغییر تنظیمات در ایستگاه های کاری توسط کاربران.    

   به‌روزرسانی ایستگاه‌های کاری از طریق سرور به صورت اتوماتیک با زمان بندی دلخواه.

   ارایه Log ها و گزارشات مفید در مورد ویروس‌های پیدا شده در شبکه و وضعیت آنتی‌ویروس‌های موجود در ایستگاه‌های کاری.


با استفاده ازآنتی ویروس سیمانتک کامپیوتر خود را بطور کامل اسکن کنید.


به کمک نرم افزار Symantec Endpoint Protection 12.1 می توانید به پیاده سازی زیر ساخت امنیتی لازم بپردازید . این نرم افزار قابلیت های Anti Virus ، Anti Spyware ، Firewall ، سیستم پیشگیری از نفوذ ، کنترل دستگاه ها و برنامه های کاربردی و . . . را در یک سیستم گرد آورده است . 


دیگر قابلیت های نرم افزار امنیتی آنتی ویروس سیمانتک :
-برخورداری از قابلیت های آنتی ویروس. -برخورداری از قابلیت های ضد اسپم و Spyware. -برخورداری از فایروال. -برخورداری از سیستم پیشگیری از نفوذ. -نیازمندی تنها به یک . Agent -مدیریت مرکزی امنیت در فضاهای مجازی و فیزیکی در هر دو سیستم عامل Mac و Windows. -امکان کنترل دسترسی به شبکه. -فراهم کردن سیستم های آنتی ویروس و آنتی Spyware برای کلاینت های ویندوز ، مک و لینوکس. -امکان Upgrade از نسخه های پیشین Symantec Endpoint Protection. -جلوگیری از نفوذ و عملکرد ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، Spyware ها ، Adware ها ، Bot ها ، Zero-Day ها ، Threats ها و Rootkit ها. -کاهش چشم گیر وظایف مدیریت. -جایگزینی سیستم Sonar 3 با .Symantec TrueScan -برخورداری از کنسول مرکزی بسیار سریع. -امکان زمانبندی امور امنیتی.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.
تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688
فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 
ایمیل: info@almanet.ir 


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:

www.almanet.ir 
www.almanetco.com 
www.symantec-alma.com  


تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

آلما شبکه نماینده رسمی Fsecure – اف سکیور



آلما شبکه نماینده رسمی Fsecure – اف سکیور


شرکت اف‌ سکیور(Data Fellows)  سابق یک شرکت فنلاندیتولید کننده نرم‌افزارهای امنیتی و آنتی ویروسمستقر در هلسینکیمی‌باشد. این شرکت دفاتری در مالزیو آمریکادارد که کار تحلیل آنتی ویروسو توسعه نرم‌افزاری آن‌ را به‌ طور مداوم انجام می‌دهند. شرکت اف ‌سکیور سهام خود را تحت شاخص FSC1V در بورس هلسینکی عرضه کرده‌ است. این شرکت ادعا می‌کند که اولین شرکت فروشنده نرم‌افزارهای ضد ویروساست که محصولات خود را از طریق شبکه جهانی وبارائه کرده ‌است

.

فروش آنتی ویروس Dsecure – فروش آنتی ویروس اف سکیور


تاریخچه اف سکیور:


اف‌ سکیور اولین بار تحت نام Data Fellows توسط پتری آلاسو ریستو سیلاسمآدر سال ۱۹۸۸ پایه گذاری شد. کار این شرکت در ابتدا آموزش کاربران رایانهو ساخت پایگاه داده‌های سفارشی بود. سه سال بعد، شرکت نخستین کار اصلی خود را در زمینه پروژه‌های نرم‌افزاری با ارائه اولین اسکنر با قابلیت شناسایی هوشمندانه برای نرم‌افزارهای آنتی ویروسآغاز کرد. در سال ۱۹۹۴اف‌سکیور اولین نرم‌افزارضدویروسرا برای رایانه‌های دارای سیستم‌عامل ویندوزمنتشر کرد.نام این شرکت در سال ۱۹۹۹ از Data Fellows به F-Secure تغییر یافت

.

محصولات اف ‌سکیور برای کاربران خانگی به‌شرح زیر است:


F-Secure Internet Security ۲۰۱۰

F-Secure Anti-Virus ۲۰۱۰

F-Secure Mobile Security

F-Secure Online Backup

F-Secure Home Server


محصولات آن برای کاربران تجاری شامل: 


F-Secure Protection Service

F-Secure Client Security

F-Secure for Exchange

F-Secure Policy Manager Framework

F-Secure Messaging Security Gateway

F-Secure Linux Security


شرکت اف‌ سکیور (F-Secure) ادعا می‌کند که اولین شرکت فروشنده نرم‌افزارهای آنتی ویروس است که محصولات خود را از طریق شبکه جهانی وب ارائه کرده‌است . تا پایان سال 2012 سرمایه شرکت اف‌سکیور (F-Secure) حدود 157.2 میلیون یورو ، برآورد شده است و حدود 970 نفر نیز پرسنل شرکت اف‌سکیور (F-Secure) می باشند

.

کلمات کلیدی :

آنتی ویروس اف سکیور-فروش آنتی ویروس تحت شبکه فنلاندی-آنتی ویروس با قابلیت آپدیت-آنتی ویروس در آلما شبکه-فروش آنتی ویروس قدرتمند اف سکیور-ضد ویروس فنلاندی-فروش انتی ویروس فنلاندی در ایران-قابلیت آپدیت در آنتی ویروس اف سکیور-فروش آنتی ویروس در ایران-انتی ویروس فنلاندی در آلماشبکه-Fsecure در ایران-آنتی ویروس اورجینال در ایران-آنتی ویروس فنلاندی اف سکیور در آلماشبکه با قابلیت آپدیت-اف سکیور سازمانی 2015-اف سکیوردر ایران با لایسنس معتبر فنلاندی-لایسنس تحت شبکه اف سکیور-فروش آنتی ویروس  اورجینال-آنتی ویروسقابل آپدیت، قابلیت بروزرسانی آنتی ویروس، دانلود آنتی ویروس، ویروس کش

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس اف سکیور با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.


تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:


www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com

www.trunking.ir


تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

معرفی نرم افزار Symantec Traffic Shaper Powered by Brightmail

معرفی نرم افزار Symantec Traffic Shaper Powered by Brightmail


نرم افزار ساماندهی ترافیک ایمیل سیمانتک طراحی شده توسط تکنولوژی Brightmail از طریق متوقف کردن هرزنامه‌ها در مبدا، حجم هرزنامه‌های دریافتی را به میزان 80 درصد کاهش داده و بدین وسیله هزینه‌های مربوط به زیرساخت‌های پست الکترونیکی را به میزان چشمگیری تنزل می‌دهد.


 این فرآیند با قابلیت پیوستگی و تطبیق با انواع نرم افزارهای آنتی اسپم از جمله Symantec Message Filter و Symantec Messaging Gateway یک روش جامع چند لایه‌ای با نصب و مدیریت آسان را به منظور مبارزه با هرزنامه‌ها برای سرویس دهندگان شبکه ارائه نموده است.





ویژگی های کلیدی


 - متوقف کردن هرزنامه‌ها قبل از ورود به شبکه.


 - کاهش هزینه‌های مربوط به زیرساخت‌های پست الکترونیک مانند MTAها، ذخیره سازی و Storage و سرورهای داخلی پست الکترونیکی.


 - کاهش هزینه‌های مربوط به عملکرد و بهره برداری و هزینه‌های سربار شبکه.


 - افزایش دسترسی به پهنای باند شبکه برای ایمیل‌های معتبر و ایمن.


 - نصب آسان، سازگاری با انواع سرورهای پیام رسانی و messaging و عملکرد شفاف درون شبکه‌ای.  

 

مزایای کلیدی


 ● کاهش 80 درصدی حجم هرزنامه‌ها و اسپم‌های دریافتی که روی هم رفته حجم ایمیل‌ها را تا 70 درصد تقلیل می‌دهد.


 ● تنها با بکارگیری این نرم افزار می‌توان در حدود 750.000 حساب کاربری را مدیریت نمود و بسته به حجم پیغام‌های دریافتی در کسری از ثانیه هزاران message را پردازش کرد.


 ● استفاده از تکنولوژی ابداع شده و منحصر به فرد به منظور ساماندهی ترافیک ایمیلی (در دریافت و ارسال ایمیل‌ها) در سطح TCP-IP برای کاهش QOS به اسپم (Spammers).


 ● قابلیت تطابق و هماهنگی با انواع راه حل‌های نرم افزاری ارائه شده در حوزه آنتی اسپم، رویکردی جامع و چند لایه را برای مبارزه با هرزنامه‌ها فراهم آورده است.


http://www.almanetco.com/symantec-traffic-shaper.htm


برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.


تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 

ایمیل: info@almanet.ir 


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:


www.almanet.ir

 

www.almanetco.com 

www.symantec-alma.com 


تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17