آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

توئیتر

توئیتر

درسال ۲۰۰۶ و زمان آغاز به کار توئیتر , بسیاری افراد آنرا یک رسانه جمعی بیهوده به حساب می آوردند اما در سال ۲۰۱۱ , توئیتر بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر ثبت شده داشت و اکنون یکی از محبوبترین ده سایت اینترنتی است . شرکت هایی که برای اکانت های توئیتر خود دارای یک برنامه استراتژیک جلب مصرف کننده , فروش و معرفی محصولات و خدمات خود نیستند , دسترسی به بخش عظیمی از مشتریان بالقوه و همچنین فرصت نمایش خود را بعنوان فعالین تجاری باتجربه و مرتبط از دست می دهند. فالوشدن یا دنبال شدن در توئیتر , یک نشانه بسیار قوی از وجود ارتباطات آنلاین در کسب و کار شماست. این مشتریان احتمالی با انتخاب خود نشان می دهند که به برند شمابسیار علاقمندند و دائما دنبال شنیدن اخبار بیشتراز سوی شما هستند.

در سال ۲۰۱۴ تویتر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر داشته است و این همچنان در حال افزایش است .

 

شاید هیچ کس باور نمی‌کرد سایتی که تنها یک کار ساده انجام می‌دهد، چنین طرفدار پیدا کند به طوریکه سیاستمداران، ثروتمندان، مشاهیر، کمپانی‌ها و هر کس که نان ارتباط با مخاطب را می‌خورد اعلام کند که در سایت توئیتر یک اکانت ایجاد کرده است!

آن کار ساده این بود:

ثبت کاری که هم اکنون در حال انجام آن هستید، تنها در چند کلمه!

به عبارت دیگر شما می‌توانید در هر لحظه به عنوان یادگاری ثبت کنید که هم اکنون در حال انجام چه کاری هستید؟!

یعنی به این سؤال پاسخ دهید که:

What are you doing?

(در حال انجام چه کاری هستید؟)

به هر پستی که در سایت توئیتر ارسال می‌کنید، یک توئیت می‌گویند و به عمل ارسال یک پست، توئیت کردن.

توئیتر را بعنوان آب سردکنی برای بازاریابان b2bدر نظر بگیرید, یک انجمن پرجنب و جوش و پرانرژی که در آن فعالین تجاری می توانند تماس های بالقوه فروش را بررسی کنند و بعنوان کارشناسان صاحب نظر جهت مذاکره درمورد موضوعات مختلف تجاری و صنعتی دور هم جمع شوند. بازاریابانb2b  , همیشه در تلاش تهیه یک محتوای خوب و قابل فهمند که فرمتی به موقع داشته باشد. در توئیتر نوشتن سریع توئیت ها و پیام ها برای علاقمندان به شرکت و محصولات شما آسان است.

همه ی ما برای بازاریابی همیشه در جستجوی راههای هستیم که ارتباطات مداوم و به موقع را با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی ما میسر سازد. اتفاقا توئیتر می توانید  یکی از موثرترین کانالهای ما برای مشتری یابی باشد. ما می توانیم از آن برای ارائه محصولات ویژه خود به مشتریانمان استفاده  کنیم و همچنین بازاری برای مشتریان تا با محصولات ما بیشتر آشنا شوند.

دنبال کردن در توئیتر

دنبال کردن اشخاص یا به اصطلاح فالور کسی شدن , ۴ هدف زیر را محقق می سازد:

شما اکانتهایی را شناسایی می کنید که به شما ,سازمان و کسب وکارتان مرتبط و علاقمند هستند .

به دیگران اجازه می دهید تا شما را در توئیتر بشناسند و آنان را تشویق می کنید که شما را دنبال کنند.

شما با یک گروه خاص از کارشناسان فنی و صاحب نظرمعاشرت می کنید و نشان می دهید که به فضای مجازی آنها علاقمندید.

توئیترمحل بسیار خوبی برای تعاملات است چرا که زمانی که کسی را در توئیتر دنبال می کنید می توانید یک مکالمه را شروع کنید.

نکاتی برای دنبال کردن

افراد را با وارد کردن اطلاعات تماس خود و استفاده از ابزاری که توئیتر فراهم آورده شناسایی و دنبال کنید.

سپس این پروسه را با دنبال کردن کسانی که دنبال کننده های شما آنها را دنبال می کنند, تاحدی که مرتبط باشند , گسترش دهید. دقت کنید تاکسانی که رقبای شما دنبال می کنند را نیز دنبال کنید.

کارشناسان را درحوزه کسانی که توئیت می کنند , جستجو کنید.

در صورت امکان , دقت کنید که شما نیز افراد و شرکت هایی که شما را دنبال می کنند را نیز دنبال کنید.

در توئیتر گزینه جستجو آسان شده تا شما بتوانید افرادی را پیدا کنید که درمورد شما و زمینه فعالیت شما صحبت می کنند. زمانی را صرف جستجوهای مختلف و هشتگ هایی کنید که مرتبط با کسب و کار شما هستند. زمانیکه افرادی را که بیش از همه در مذاکرات شرکت می کنند را یافتید , شروع به فالو کردن آنان کنید .

توئیت های کسانی را که دنبال می کنید بخوانید و جستجوی توئیت ها را براساس کلیدواژه های مرتبط با محصولات یا خدمات خود انجام دهید. اپلیکشن های مشتری توئیتر مثل TweetDesk, Hootsuite و Seesmic برای سازماندهی فیدهای توئیتر شما و مدیریت اکانت های چند گانه میکروبلاگینک شما, و پست ها یا برنامه ریزی پست ها از کاربران چندگانه مفیدند.

لیست سازی کنید. با تهیه یک لیست , براحتی می توانید افرادی را که دنبال می کنید , تقسیم بندی کنید. برای مثال می توانید لیستی از مشتریان دائم و مشتریان احتمالی بسیار علاقمند و لیستی از رقبا تهیه کنید.

نکاتی که توئیت های شما را درگیرکرده و توئیت مجدد را برای یک دنبال کننده آسان می کند:

همیشه از یک کوتاه کننده آدرس) URL) مثل ly استفاده کنید. آنها اغلب در سایر ابزارنظیر TweetDeskو Hootsuite نیز استفاده می شوند. شما تنها ۱۴۰ کاراکتر دارید .بنابراین دقت داشته باشید.

توئیت ها را زیر ۱۴۰ کاراکتر و بطور ایده آل زیر ۱۰۰ کاراکتر نگهدارید. اینکار توئیت مجدد را آسان می کند.

علامت # در توئیتر بعنوان یک هشتگ شناخته شده است. از این تگ ها برای مرتبط ساختن یک توئیت با یک موضوع معین استفاده می شود و برای ردیابی کمپین های اجتماعی بازاریابی و ارتباط با مشتریان نیز قابل استفاده اند. شما میتوانید هشتگ های خود را برای دنبال کردن یک موضوع یا کمپین خاص ارتقاء دهید.

ازوسوسه استفاده از ابزاری که پیغام های مستقیم اتومات می فرستند , دوری کنید. این پیغام ها اغلب بعنوان اسپم در نظرگرفته شده و ممکن است باعث عدم فالوکردن شما شود.

شما می توانید با افزودن گزینه @mention با دنبال کننده ها و تشویق کننده های خود نیز در توئیتر تعامل داشته باشید. شما می توانید اینکار را هنگامی انجام دهید که فکر می کنید یک عامل نفوذی با محتوایی که پست می کنید, موافق است .

از قسمت Twitter lists استفاده کنید تا کاربران را براساس علاقه , طرفداران برند و یا کاربران مورد علاقه خود تقسیم بندی کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی یک کاربر را به لیست عمومی اضافه می کنید آنها باخبر می شوند و لیست برای تمام کاربران باز و قابل جستجو می باشد. یک لیست خصوصی که ممکن است برای رقبا قابل استفاده شود تنها برای شما قابل رویت است.

از توئیتر در جریان وقایع استفاده کنید و چیزهایی مثل مسابقات را به اشتراک گذارید. یک راه بسیار عالی برای تعامل با دنبال کننده های خود در توئیتر این است که مسابقه ای مطرح کنید که از فالوورها بخواهد تا به طریقی شرکت کنند که شما می خواهید . فید های توئیتر شما ترکیبی از توئیت ها, پاسخ ها و توئیت هایی مجددی است که ایجاد کرده اید.

توئیت چت

توئیت چت یک مکالمه عمومی در توئیتر پیرامون یک هشتگ منحصر به فرد است. این هشتگ به شما امکان می دهد تا بحثی را دنبال کرده و به آسانی در آن شرکت کنید. اغلب چت های توئیتر معمولا تکراری ودرباره موضوعات معین هستند اما برخی نیز پیرامون وقایع خاص هستند. میزبانی یک چت در توئیتر یک روش فوق العاده برای تعامل با طرفداران و دنبال کننده های شماست . بعلاوه , روش بسیار خوبی برای درک بهتر و رشد اجتماع شماست و موجب پیشرفت برند و کسب و کار شما می شود.

توئیت های تبلیغاتی در تایم لاین

یکی از استراتژی های توئیتر که ما با موفقیت بسیار ازآن استفاده کرده ایم , معرفی توئیت های تبلیغاتی در تایم لاین است که فالوورها و کاربرانی که شبیه فالورهای ما هستند را هدف قرار می دهد. توئیت های تبلیغاتی ما شامل محتوای به موقع و سرگرم کننده شبیه مسابقاتی برای رسیدن به وقایع صنعتی و لینک هایی برای استراتژی بازاریابی است . هر توئیت تبلیغاتی که ما نشان می دهیم به یک صفحه منبع بسته می رود. ما یک سری از توئیت های سه تایی را برای هر کمپین تنظیم می کنیم و آنها را برطبق آن چرخش می دهیم. در تایم لاین ها, ما سه توئیت را برای سه روز روی یک کمپین نمایش می دهیم .

جستجوی توئیت های تبلیغاتی

برای جستجوی توئیت های تبلیغاتی , ما هر دوهفته یکبار دو پیشنهاد با سه توئیت متفاوت که بر ۱۵ کلید واژه و ۵ کشور تمرکز دارد , نمایش می دهیم . سیستم سعی و خطا به ما نشان داده که پیشنهاد ارائه شده نسبت به پول صرف شده ارزش بیشتری دارد. پیشنهادات مرتبط محتوی پیغام های درست و جدید , نرخ کلیک ها را با هزینه هر مشتری که هریک حدودا ۱۴ دلار می باشد تا ۱۷ درصد افزایش می دهد. البته نرخ ها بسته به پیشنهاد و مرتبط بودن محتوای شما متفاوت است .

در رویدادهای صنعتی , ما همیشه در توئیت های مرتبط , لیست افراد مهم را می بینیم . ما تصمیم گرفتیم روی آن سرمایه گذاری کنیم و در نتایج جستجو از توئیت های تبلیغاتی طی تاریخ های مهم کنفرانس های بی توبی استفاده کنیم . این کار به ما اجازه می داد تا زمانی که مکالمات پرحرارت هستند بخشی از مکالمات مربوطه باشیم. با هدف قراردادن هشتگ های دارای وقایع خاص و کلیدواژه های مرتبط شبیه B2B و “lead management” , ما در جایی هستیم که لازم است در لحظات اصلی فرایند جذب مخاطب هدفمند باشیم . حضور در زمان مکالمات واقعی , به معنای ربودن فرصتها در زمان واقعی است.

بازاریابی نفوذی در توئیتر

توئیتر یک جایگاه بسیارعالی برای شماست تا بدانید نفوذی های شما چه کسانی هستند. چون توئیتر مبتنی بر مبادله سریع اطلاعات و اشتراک گذاری هاست , می توانید به ردیابی کسانی که محتوای شما را توئیت مجدد می کنند و در مکالمات شرکت می کنند ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که برای ایجاد روابط با شرکت کنندگان برجسته در تماس باشید . آنها ممکن است علاقمند به نوشتن یک پست مهمان باشند یا شما رابرای نوشتن یک پست مهمان در سایت خود مجاز کنند. هر چه مستقیم تر با نفوذی های مهم خود درگیر باشید , آنان بیشتر به تبلیغ محتوای شما ادامه می دهند.

پیغام گذاری

برای برخی ممکن است کوته فکرانه یا تعجب آور باشد اما از توئیتر فقط برای تبلیغ شرکت خود استفاده نکنید. مطمئنا خواندن کتابهای الکترونیکی جدید یا انتشار اخبار یک قسمت مهم از توئیت کردن شماست. اما اگر هرگز درمکالماتی که انجام می شود شرکت نکنید یا اگر هرگز مطلبی خصوصی یا خنده دار ارائه نکنید شانس اولیه منحصر به فرد توئیتر را از دست می دهید.توئیتر مبتنی بر ایجاد روابط و تعاملات است . یک گزارش منفصل از تگ لاین های شرکت را تکرار نکنید. بهترین کار این است که به توئیت های مشتریان و دیدگاههای آنان توجه کرده و به آنان پاسخ دهید.

به خاطر داشته باشید که محتوای شما باید ایجاد ارزش کرده و نهایتا برای شبکه شما مفید باشد. در بازاریابی بی توبی , به اشتراک گذاری توئیت های خبری مفید برای شبکه شما , خوب است اما نوشتن مطلب آموزنده خودتان حتی بهتر است. اگر شبکه شما ( بویژه مشتریان و خریداران احتمالی ) از توئیت های شما بهره مند می شوند , شما و کارتان را به خاطر می سپارند.

در اینجا یک نکته احتیاطی را که قبلا گفته بودیم مجدد یادآورمی شویم : در هر شرایطی , خود تبلیغی کم خوب است اگر تمام سابقه توئیت شما تنها راجع به خودتان و شرکت تان است , آن را اشتباه درک کرده اید.

قانون ۱-۱-۴ را به خاطر بسپارید:

قانون ۱-۱-۴ توئیتر بوسیله تیپینگ پوینت لبز و جو پولیزی , بنیانگذارموسسه بازاریابی محتوا و Junta42 معروف شد. برای هر توئیت خودیاوری , شما باید یک توئیت مرتبط را مجددا توئیت کنید و مهمتر از همه اینکه ۴ قسمت از محتوای نوشته شده از سوی دیگران را به اشتراک بگذارید.

این روش از این جهت بسیار خوب است که به شما اجازه می دهد تا در مکالمات شرکت کنید, آگاهی ایجادکنید و بدون تحمیل نظرات با فالوورهای خود تماس باشید. در مارکتو, ما این روش دنبال کردن را برای آپدیت های توئیتر و فیس بوکمان انجام داده ایم و تاکنون شرایط مثبت بوده است. هنگامی که به هماهنگی آپدیت هایی که می فرستید می پردازید , سعی کنید توئیت های تفریحی و سرگرم کننده مرکب از یک ” تبلیغ نرم ” ( برای مثال حضوردر یک واقعه ) و یک ” تبلیغ سخت ” ( برای مثال دانلود یک محاکمه آزاد یا درخواست برای یک اکانت ) را برنامه ریزی کنید.

آمار جالبی در پنج سالگی توئیتر:

+ پس از راه اندازی توییتر سه سال و دو ماه و یک روز طول کشید تا یک میلیاردمین توییت ارسال شود حال آنکه در حال حاضر در هر هفته یک میلیارد توییت توسط کاربران ارسال می شود.
+ رکورد توییت در هر ثانیه در سال ۲۰۰۹ و در هنگام شنیدن خبر مرگ مایکل جکسون ۴۵۶ توییت در ثانیه بود در صورتی که این رکورد با رشدی باورنکردنی در شب سال نو میلادی با ۶۹۳۹ توییت در هر ثانیه در ژاپن شکسته شد.
+ در سال گذشته میلادی تعداد توییت های کاربران به طور میانگین ۵۰ میلیون در هر روز بود که این آمار در سال جدید و در ماه گذشته ۱۴۰ میلیون روزانه ارسال می شد و در ۱۲ مارس این میزان به ۱۷۷ میلیون توییت در روز رسید.
+ کاربران توییتر نزدیک به ۱۹۰ میلیون نفر رسیده اند و روزانه تعداد ۴۶۰ هزار نفر عضو توییتر می شوند ( آمار ماه قبل ) اما در ۱۲ مارس این آمار به  ۵۷۲۰۰۰ نفر رسید.
+ آمار توییتر بازان با تلفن همراه نسبت به سال گذشته ۱۸۲ درصد رشد داشته است
+ توییتر که در سال ۲۰۰۸ تنها هشت کارمند داشت امروزه ۴۰۰ کارمند در آن مشغول به کار هستند.

 

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

 

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 

ایمیل: info@almanet.ir 

 

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه: 

www.almanet.ir 

www.almanetco.com 

www.symantec-alma.com 

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.