این محصول حفاظت از بحران سیمانتک نسخه مانیتورینگ در تشخیص تغییرات و رفتارهای کاربران به صورت مجازی و فیزیکی در سیستم چند منظوره OS برای کاهش خرابیهای عملیاتی و مشاهده نکردن موقعیتهای بحرانی و برآورده کردن نیازها کمک میکند. در واقع در روند نظارت بر سیستم و دادهها، application فایلها، کلیدهای register یا ثبت نامی و تنظیمات پیکره بندی نسبت به درخواست کاربران و علائم تهدید بر روی سرور با تاثیرات کمتر را نیز قادر میسازد.
تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688
www.legrand-alma.com
www.almanetco.com
● هر دو گزینه مدیریتی عنوان شده با صرف یک هزینه مشترک به آسانی در دسترس کاربران قرار میگیرد.
تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688
www.legrand-alma.com
www.almanetco.com
● با پرداخت یک هزینه واحد صرف نظر از نوع گزینش مابین سیستم مدیریت ابری و پیش فرض سایر هزینههای عملیاتی، نگهداری و تعمیر، بروزرسانی و پشتیبانی 24 ساعته هفتگی، سرشکن شده و تعدیل میشود.
تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688
www.legrand-alma.com
www.almanetco.com