آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

معرفی نرم افزار Symantec Replicator Option

معرفی نرم افزار Symantec Replicator Option

شبیه سازی - مضاعف سازی در سیمانتک
فرآیند شبیه سازی - مضاعف سازی در سیمانتک، با ارائه دو راهکار مضاعف سازی ظرفیت و شبیه سازی فایل‌ها و پوشه‌ها، راه حلی مقرون به صرفه برای مضاعف سازی (شبیه سازی) مداوم و پیوسته داده‌ها در سطح جهان معرفی نموده که با استفاده از آن امکان بازیابی سریع برنامه‌ها و Applicationهای مهم در سایت‌های بازیابی از راه دور، در هر فاصله مکانی به وسیله IP فراهم آمده است.
قابلیت شبیه سازی سیمانتک تمامی سیستم عامل‌های شناخته شده و فن آوری‌های ذخیره سازی را پشتیبانی کرده و این فرآیند بسیار انعطاف پذیر را جایگزین ساختار مرسوم و قدیمی خطی (مبتنی بر صف) در سازمان‌ها نموده است.



مزایای کلیدی

 به منظور فراهم آوردن قابلیت‌های بازیابی از هر فاصله مکانی افت کارایی و ایجاد اختلال در دسترسی به داده‌ها و ثبات اطلاعات در مواقع بروز بحران، سیمانتک، فرآیند شبیه سازی همزمان و ذخیره سازی در انبار (انبارش) را ارائه داده است.


 اصلاح خودکار و اتوماتیک تمامی بخش‌های استفاده نشده انباره ذخیره سازی سیستم به هنگام بکارگیری نرم افزار شبیه ساز برای انتقال و جابجایی لحظه به لحظه و آنلاین فایل‌ها از قسمت متراکم انباره به ناحیه کم حجم‌تر.


 فرآیند شبیه سازی فایل‌ها که در بسترهای نرم افزاری چند سویه، ساده سازی شده، همچنین قابلیت‌های انتقالی موجود به منظور جابجایی داده‌ها (Data) موجبات نقل و انتقال خودکار، شفاف و آنلاین اطلاعات فی مابین ساختارهای ناهمگون سرورها را فراهم می‌سازد.


 ارائه راه حل شبیه سازی به منظور جابجایی‌ها و انتقال مراکز داده مختلط و یا بروزرسانی سخت افزارها در حین آنلاین نگه داشتن برنامه‌های کاربردی.


ویژگی های کلیدی

 - ارائه راه حل شبیه سازی به منظور جابجایی‌ها و انتقال مراکز داده مختلط و یا بروزرسانی سخت افزارها در حین آنلاین نگه داشتن برنامه های کاربردی.


 - کاهش قابل توجه در استفاده از فضای آزاد CPU، پهنای باند و انباره ذخیره سازی به هنگام عملیات همگام سازی اولیه.


 - افزایش انعطاف پذیری عملیات مهم IT در جابجایی و نقل و انتقال داده‌ها مابین بسترهای نرم افزاری ناهمگون (Platforma) از طریق کاهش و صرفه جویی در زمان و منابع.


 - نرم افزار شبیه ساز سیمانتک، با ارائه راه حل‌های نرم افزاری مقرون بصرفه، ریسک‌ها، خاطرات و پیچیدگی های انتقال و جابجایی اطلاعات مراکز داده (Data Center) را مدیریت نموده و به طرز چشمگیری مدت زمان خرابی و از کار افتادگی سیستم و برنامه های کاربردی را کاهش می‌دهد.


http://www.almanet.ir/Symantec-Replicator-Option.htm


برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.


تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688

ایمیل: info@almanet.ir


وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه:


www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.symantec-alma.com


تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.