آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

آنتی ویروس ها

سرویس Google Talk از ۲۷ بهمن غیرفعال خواهد شد



از هفته‌ آینده، Google Talk از سرویس گوگل کنار رفته و هنگ‌آوتس یک گام به تبدیل شدن به اپلیکیشن ارتباطی پیش‌فرض گوگل نزدیک‌تر می‌شود.

شرکت گوگل در سالی که گذشت، قابلیت‌های Google Talk، Voice Google و Google SMS را با هنگ‌آوتس ادغام کرد. این قابلیت‌ها پیش از این به اپ‌ هنگ‌آوتس اندروید و iOS نیز برده شده بودند اما کاربران رایانه‌های رومیزی یا همان دسکتاپ هنوز گزینه‌ استفاده از Google Talk را داشتند.

حالا شرکت گوگل به کاربران Gtalk اعلام می‌کند که این شرکت در تاریخ ۲۷ بهمن ۹۳ دسترسی به این سرویس را قطع خواهد کرد و آن‌ها از این پس باید اپ‌ هنگ‌آوتس را برای کروم و استفاده از سرویس IM یا پیام‌رسان فوری نصب کنند.

چت پنل نیز بر روی وب، جایگزین هنگ‌آوتس خواهد شد و عملکرد آن مانند کروم اپ است. هنوز این مسئله که آیا پس از ایجاد این تغییرات مشتریان شخص‌ثالث Google Talk مثل تریلیان، پیدجین یا Miranda به کار خود ادامه خواهند داد یا خیر؛ نامشخص است.

هنگ‌آوتس از فن‌آوری اختصاصی استفاده می‌کند و از سایر اپلیکیشن‌ها نمی‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. گرچه کارایی هنگ‌آوتس بر روی موبایل نسبت به Google Talk بهتر است اما مطمئنا جای خالی یک برنامه تمام‌عیار برای دسکتاپ باعث ناامیدی بسیاری از کاربران خواهد شد.



برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با آنتی ویروس  با واحد فروش آلماشبکه تماس حاصل نمایید.

 

تلفن تماس: 66419334 – 66932635 – 66932688

 

فکس: 66419334 – 66932635 – 66932688 

 

ایمیل: info@almanet.ir 

 

وبسایت تخصصی شرکت آلما شبکه: 

 

www.almanet.ir 

 

www.almanetco.com 

 

www.symantec-alma.com 

 

تهران، خیابان کارگر شمالی - خیابان نصرت - نبش کوی امینیان - پلاک 2 - واحد 17

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.